日本全国自由に旅する!夢のレンタカー回送ドライバー生活

本ページは広告、PR、プロモーションが含まれています

MENU

Google Ads Updates to data protection terms メールの意味

 

Google Ads Updates to data protection terms メールの意味

Google Ads Updates to data protection terms メールの意味

2023年8月2日Google Adsから Updates to data protection terms メールが届きました!メールの意味はなんでしょうか?

 

Updates to data protection terms

Dear Partner,

You’re receiving this email because you’re listed as the primary contact for data protection for a Google ads and/or analytics product.

What’s changing?
On September 1, 2023, Google will update the Google Ads Data Processing Terms, Google Ads Controller-Controller Data Protection Terms, and Google Measurement Controller-Controller Data Protection Terms (the “Google Ads Data Protection Terms”). The changes expand the application of certain commitments within the Google Ads Data Protection Terms to a wider customer base, not just where certain legislation may be applicable.

Why is Google making these changes?
We are not making changes to the substantive nature of Google’s commitments to existing customers under the Google Ads Data Protection Terms. Instead, we're consolidating certain commitments that Google already makes in connection with specific legislation (such as GDPR, Brazilian LGPD, certain US state privacy laws), and extending the application of those existing commitments to a wider customer base. For example, this means that the commitments from the existing LGPD addenda will now be incorporated within the main body of the terms.

What should I do?
You don’t need to take any action. If any of the Google Ads Data Protection Terms are already part of your contracts, these updated versions of the Google Ads Data Processing Terms, Google Ads Controller-Controller Data Protection Terms, and the Google Measurement Controller-Controller Data Protection Terms (as applicable) will automatically apply to your use of the relevant services from September 1, 2023.

Google’s adoption of the US Data Privacy Framework

Google is certified under the EU-U.S. Data Privacy Framework (“EU-U.S. DPF”), the Swiss-U.S. Data Privacy Framework and the UK Extension to the EU-U.S. DPF. Effective from 1 September 2023, Google will adopt the EU-U.S. DPF as an Alternative Transfer Solution (as defined in the Google Ads Data Protection Terms) to transfer EEA personal data to the U.S. Google intends to adopt the Swiss-U.S. Data Privacy Framework and the UK Extension to the EU-U.S. DPF as Alternative Transfer Solutions for Swiss and UK personal data once these frameworks are recognised as adequate by Switzerland and the United Kingdom, respectively.

We hope these changes to the Google Ads Data Protection Terms provide greater reassurance to our worldwide customer base about Google’s commitment to keeping information safe, secure, and private, and helping make compliance easier for your business.

You have received this mandatory email service announcement to update you about important changes to your Google product or account.

This email relates to Google’s ads and analytics products. If you also use other Google products, such as Workspace or Cloud Identity, this email doesn’t affect your use of those products.

Thank you,

The Google Team

 

 

 

日本語訳

データ保護規約の更新

愛するパートナー、

このメールは、あなたが Google の広告や分析サービスのデータ保護に関する主な連絡先としてリストされている方にお送りしています。

何が変わっているのでしょうか?
2023 年 9 月 1 日、Google は Google 広告データ処理規約、Google 広告管理者間データ保護規約、Google 測定管理者間データ保護規約(以下「Google 広告 データ保護規約」)を更新します。 この変更により、Google 広告データ保護規約内の特定の約束の適用範囲が、特定の法律が適用される可能性がある地域だけでなく、より幅広い顧客ベースに拡大されます。

なぜ Google はこのような変更を行うのでしょうか?
Google は、Google 広告データ保護規約に基づく既存顧客に対する Google の取り組みの実質的な性質を変更するものではありません。 その代わりに、特定の法律(GDPR、ブラジルのLGPD、米国の特定の州のプライバシー法など)に関連してGoogleがすでに行っている特定の約束を統合し、それらの既存の約束の適用をより幅広い顧客ベースに拡大します。 たとえば、これは、既存の LGPD 追加条項の約束が規約の本文に組み込まれることを意味します。

私は何をすべきか?
何もアクションを起こす必要はありません。 Google 広告データ保護規約のいずれかがすでに契約の一部となっている場合は、Google 広告データ処理規約、Google 広告管理者間データ保護規約、Google 測定管理者間データ保護規約(該当する場合)の更新版が適用されます。 2023 年 9 月 1 日以降、関連サービスの利用に自動的に適用されます。

Google による米国データ プライバシー フレームワークの採用

Google は EU-US 規格に基づいて認定されています。 データ プライバシー フレームワーク (「EU-米国 DPF」)、スイスと米国 データ プライバシー フレームワークと英国の EU-米国間の拡張 DPF。 2023 年 9 月 1 日より、Google は EU-米国協定を採用します。 DPF は、EEA の個人データを米国に転送するための代替転送ソリューション (Google 広告データ保護規約で定義) として使用されます。Google はスイス-米国間のデータ転送方式を採用する予定です。 データ プライバシー フレームワークと英国の EU-米国間の拡張 これらのフレームワークがそれぞれスイスと英国で適切であると認められたら、スイスと英国の個人データの代替転送ソリューションとして DPF を使用します。

Google 広告データ保護規約のこれらの変更により、情報の安全性、セキュリティ、プライバシーを維持し、お客様のビジネスのコンプライアンスを容易にするという Google の取り組みについて、世界中の顧客ベースにさらに安心していただけることを願っています。

Google サービスまたは Google アカウントに対する重要な変更に関する最新情報をお知らせするこの必須の電子メール サービス通知を受信しました。

このメールは、Google の広告および分析製品に関連しています。 Workspace や Cloud Identity などの他の Google サービスも使用している場合、このメールはそれらのサービスの使用には影響しません。

ありがとう、

Google チーム

 

 

 

エアコンが効かない

エアコンが故障

エアコンの取り付け修理

エアコン工事

エアコンガスチャージ

https://aircon.assist-life-service.com/assets/img/upload/7f5ec5360f277986ab54ae53a90f08e4.png

エアコン修理に見積もり料など高額な追加請求をする業者が近年増加しております。お客様が安心してサービスを受けられる様 無料お見積をして金額のご案内を徹底しております。お見積金額の範囲内での作業なのでご安心ください。お見積りも無料です

エアコンのトラブル【無料お見積りはこちら】

 

 

 

エアコン出張見積もり0円!エアコンの取り付け修理エアコン工事エアコンガスチャージ

エアコン出張見積もり0円!エアコンの取り付け修理エアコン工事エアコンガスチャージ

エアコンの取り付け修理をおこなっているサービスで通販や量販店でエアコンを買ったが取り付けだけを依頼したい、エアコンが冷えない、ガスチャージをお願いしたい、電源が入らないなど様々な悩みを解決しております。